რუბრიკების გვერდი


კლასი:VII
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი- მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს
                                                                                    ერთმანეთს ანტიკური საბერძნეთისა და პომპეის ხე
                                                                                    ლოვნების ნიმუშები და დაასაბუთოს საკუთარი მოსა
                                                                                    ზრება, დააკავშირებს ხელოვნების ნიმუშებს ისტორი
                                                                                    ასთან,მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ჯგუფური
                                                                                    და ინდივიდუალური ნამუშევრები.

1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნო
ოს და შეადაროს
ერთმანეთს ანტიკური საბერ
ძნეთის და პომპ
ეის ხელოვნების
ნიმუშები, დაასაბუთოს საკ
უთარი მსჯელო
ბა.
მოსწავლეს წარმ
ოდგენა აქვს ანტ
იკური საბერძნე
თის ხელოვნების ირგვლივ,მაგრამ
ვერ აკავშირებსპოპპ
პომპეოს ხელოვნებასთან
მოსწ.იცის ბერძნი
ული ხელოვნები
ს შესახებ, მაგრამ ვერ აკავშირებს
პომპეის ხელოვნე
ებასთან, ვერ ასა
ბუთებს საკ.მოსაზრებას.
მოსწავლე ცდილობს ამოიცნოს და შეადაროს ეთმან
ეთს ანტიკური საბერძნეთის და პომპეის ხელოვ
ნების ნიმუშები და დაასაბუთოს საკ
უთარი მოსაზრე
ბა
მოსწავლემ იცის ნაწილობრივ ანტ. საბერძნეთის ხელოვნება და უმეტესად აკავშ
ირებს მას პომპე
ის ხელოვნებასთა
ან.
მოსწავლემ იცის
ანტიკური საბერ~
ძნეთის ხელოვნება
ბა, აკავშირებს პომპეის ხელოვნება
ებასთან და ასაბუთებს
დააკავშიროს ხე
ლოვნების ნიმუ
შები ისტორიასთ
ან.
მოსწავლეს უჭი
რს ხელოვნების ნიმუშების დაკა
ვშირება ისტორი
ასთან.

მოსწავლე ცდილობს დააკა
ვშიროს ხელოვნების ნიმ
უშები ისტორიას
თან
მოსწავლე ნაწილობრივ აკა
ვშირებს ხელოვნე
ების ნიმუშებს ის
ტორიასთან
მოსწავლე ნაწი
ლობრივ აკავში
რებს ხელ.ნიმუშებს ისტორიასთან
მოსწავლე აკავში
რებს ხლოვნების
ნიმუშებს ისტორია
ასთან
მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ჯგუფური და ინდივიდუალ
ურ სამუშაოში.წა
რმოადგინოს საკ
უთარი ნამუშევა
რი.
მოსწავლე ვერ იღებს მონაწილეობას
ჯგუფურ სამუშა
ოში
მოსწავლე იღებს
მონაწილეობას
,მაგრამ ვერ აფიქსირებს საკუთარ აზრს  
და ნამუშევარს
მოსწავლეს სეუძ
ლია მონაწილეობა მიიღოს ჯგუფურ მუშაობაში,მაგრ
 ამ ვერ ასრულებს ინდივიდუალ
ურ სამუშაოს
მოსწ.შეუძლია მიიღოს მონაწილეობა, მაგრამ ხარვეზები
ით აფიქსირებს
აზრს.
მოსწავლე აქტიურია ჯგუფ
ური მუსაობისას
 და წარმოადგენს საკუთარ ნამუშე
ვარს.






                                                  


საშინაო დავალების პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
თემა:ანტიკური საბერძნეტი და საქართველო
მიზანი:მითითებული საილუსტრაციო მასალიდან მოსწავლე მიზნობრივად ირჩევს ერთერთს და ქმნის ნახატს. ახდენს პრეზენტაციას, პასუხობს დასმულ კითხვებს.
შეფასების კრიტერიუმე
ბი
1
2
3
მოსწავლე ადეკვატურად
იაზრებს პირობას და კონკრეტული პერიოდ
ის ნაწარმოებს იყენებს
საკუთარი ჩანაფიქრის განსახორციელებლად.
მოსწავლეს ნაშრომის
პირობა იშვიათად აქვს ადექვატურად გააზრებული
ხშირად იაზრებს ადექვატურად პირობას.
და იყენებს მხ.ნიმუშე
ბს ჩანაფიქრის განსახო
რციელებლად.
მოსწ.ყოველთვის ადექვატურად იაზრე
ბს პირობას და განახორციელებს საკუთარ ჩანაფიქრს
მოსწ.პრაქტიკული სამუ
შაო სწორად აქვს ორგანი
ზებული და დაგეგმილი
მოსწ.პრაქტიკული სამუ
შაო იშვიათად აქვს დაგეგმილი და ორგანიზ
ებული
პრაქტიკული სამუშაო მოსწ. ნაწილობრივ აქვს
ორგანიზებული და და
გეგმილი
ყოველთვის ასრულებს
პრაქტიკულ სამუშაოს
და სწორად აქვს ორგა
ნიზებული
მოსწ.გამოთქვამს მოსაზრებას ხელოვნების ნიმუშების მხატვრული
ღირებულებების შესახებ

იშვიათად გამოთქვამს მოსაზრებებს
ნაწილობრივ გამოთქვამს მოსაზრებებს
მოსწ.ყოველთვის გამოთქვამს მოსაზრე
ბებს
მოსწ.მსჯელობს თუ როგ
ორ აისახება ეპოქის სტილისტირი მახასიათებლები
იშვიათად მსჯელობს სტილისტურ მახასიათებლებზე
ხშირად მსჯელობს სტილისტურ მახასია
თებლებზე
ყოველთვის მსჯელ
ობს სტილისტურ მა
ასიათებლებზე
მოსწ.სწორად ირჩევს სახატავ მასალას
იშვიათად იყენებს სწორ
ად სახატევ მასალას.
მოსწავლე ხშირად იყენებს ებს სწორად სახატავ
მასალას
მოსწავლე ყოველთვის
სწორად იყენებს სახა
ტავ მასალას
                                                  
დაკვირვების სქემა ჯგუფური მუშაობისთვის
თარიღი:
გაკვეთილი:
მასწავლებელი:
შეფასება:1. თითქმის არა
            2.ნაკლებად
            3.საკმაოდ
            4.ძლიერ

სახელი

გვა
რი
იცავს დროის ლიმი
ტს
მისი მოსაზრე
ბები
და იდეები
კონსტრუქც
იულია
მისი მოსაზრებები და იდეები
არგუმენტირებულია

ყურადღე ბით
უსმენს სხვებს
პატივს სცემს სხვებ ის
მოსაზ რებებს
და
ა.შ
ქულათა ჯამი
1








2








3










Комментариев нет:

Отправить комментарий