კლასი:VII
გაკვეთილის
ბოლოს მისაღწევი შედეგი- მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს
ერთმანეთს
ანტიკური საბერძნეთისა და პომპეის ხე
ლოვნების
ნიმუშები და დაასაბუთოს საკუთარი მოსა
ზრება,
დააკავშირებს ხელოვნების ნიმუშებს ისტორი
ასთან,მოსწავლეს
შეუძლია წარმოადგინოს ჯგუფური
და
ინდივიდუალური ნამუშევრები.
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნო
ოს და შეადაროს
ერთმანეთს ანტიკური საბერ
ძნეთის და პომპ
ეის ხელოვნების
ნიმუშები, დაასაბუთოს საკ
უთარი მსჯელო
ბა.
|
მოსწავლეს წარმ
ოდგენა აქვს ანტ
იკური საბერძნე
თის ხელოვნების
ირგვლივ,მაგრამ
ვერ აკავშირებსპოპპ
პომპეოს ხელოვნებასთან
|
მოსწ.იცის ბერძნი
ული ხელოვნები
ს შესახებ, მაგრამ ვერ
აკავშირებს
პომპეის ხელოვნე
ებასთან, ვერ ასა
ბუთებს საკ.მოსაზრებას.
|
მოსწავლე ცდილობს ამოიცნოს
და შეადაროს ეთმან
ეთს ანტიკური საბერძნეთის
და პომპეის ხელოვ
ნების ნიმუშები და
დაასაბუთოს საკ
უთარი მოსაზრე
ბა
|
მოსწავლემ იცის ნაწილობრივ
ანტ. საბერძნეთის ხელოვნება და უმეტესად აკავშ
ირებს მას პომპე
ის ხელოვნებასთა
ან.
|
მოსწავლემ იცის
ანტიკური საბერ~
ძნეთის ხელოვნება
ბა, აკავშირებს პომპეის
ხელოვნება
ებასთან და ასაბუთებს
|
დააკავშიროს ხე
ლოვნების ნიმუ
შები ისტორიასთ
ან.
|
მოსწავლეს უჭი
რს ხელოვნების ნიმუშების
დაკა
ვშირება ისტორი
ასთან.
|
მოსწავლე ცდილობს დააკა
ვშიროს ხელოვნების ნიმ
უშები ისტორიას
თან
|
მოსწავლე ნაწილობრივ აკა
ვშირებს ხელოვნე
ების ნიმუშებს ის
ტორიასთან
|
მოსწავლე ნაწი
ლობრივ აკავში
რებს ხელ.ნიმუშებს
ისტორიასთან
|
მოსწავლე აკავში
რებს ხლოვნების
ნიმუშებს ისტორია
ასთან
|
მოსწავლეს შეუძლია
მონაწილეობა მიიღოს ჯგუფური და ინდივიდუალ
ურ სამუშაოში.წა
რმოადგინოს საკ
უთარი ნამუშევა
რი.
|
მოსწავლე ვერ იღებს
მონაწილეობას
ჯგუფურ სამუშა
ოში
|
მოსწავლე იღებს
მონაწილეობას
,მაგრამ ვერ აფიქსირებს
საკუთარ აზრს
და ნამუშევარს
|
მოსწავლეს სეუძ
ლია მონაწილეობა მიიღოს
ჯგუფურ მუშაობაში,მაგრ
ამ ვერ ასრულებს ინდივიდუალ
ურ სამუშაოს
|
მოსწ.შეუძლია მიიღოს
მონაწილეობა, მაგრამ ხარვეზები
ით აფიქსირებს
აზრს.
|
მოსწავლე აქტიურია ჯგუფ
ური მუსაობისას
და წარმოადგენს საკუთარ ნამუშე
ვარს.
|
|
|
|
|
|
|
საშინაო
დავალების პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
თემა:ანტიკური
საბერძნეტი და საქართველო
მიზანი:მითითებული
საილუსტრაციო მასალიდან მოსწავლე მიზნობრივად ირჩევს ერთერთს და ქმნის ნახატს.
ახდენს პრეზენტაციას, პასუხობს დასმულ კითხვებს.
შეფასების კრიტერიუმე
ბი
|
1
|
2
|
3
|
მოსწავლე ადეკვატურად
იაზრებს პირობას და
კონკრეტული პერიოდ
ის ნაწარმოებს იყენებს
საკუთარი ჩანაფიქრის
განსახორციელებლად.
|
მოსწავლეს ნაშრომის
პირობა იშვიათად აქვს
ადექვატურად გააზრებული
|
ხშირად იაზრებს ადექვატურად
პირობას.
და იყენებს მხ.ნიმუშე
ბს ჩანაფიქრის განსახო
რციელებლად.
|
მოსწ.ყოველთვის ადექვატურად
იაზრე
ბს პირობას და
განახორციელებს საკუთარ ჩანაფიქრს
|
მოსწ.პრაქტიკული სამუ
შაო სწორად აქვს ორგანი
ზებული და დაგეგმილი
|
მოსწ.პრაქტიკული სამუ
შაო იშვიათად აქვს
დაგეგმილი და ორგანიზ
ებული
|
პრაქტიკული სამუშაო მოსწ.
ნაწილობრივ აქვს
ორგანიზებული და და
გეგმილი
|
ყოველთვის ასრულებს
პრაქტიკულ სამუშაოს
და სწორად აქვს ორგა
ნიზებული
|
მოსწ.გამოთქვამს მოსაზრებას
ხელოვნების ნიმუშების მხატვრული
ღირებულებების შესახებ
|
იშვიათად გამოთქვამს
მოსაზრებებს
|
ნაწილობრივ გამოთქვამს მოსაზრებებს
|
მოსწ.ყოველთვის გამოთქვამს
მოსაზრე
ბებს
|
მოსწ.მსჯელობს თუ როგ
ორ აისახება ეპოქის
სტილისტირი მახასიათებლები
|
იშვიათად მსჯელობს
სტილისტურ მახასიათებლებზე
|
ხშირად მსჯელობს სტილისტურ
მახასია
თებლებზე
|
ყოველთვის
მსჯელ
ობს
სტილისტურ მა
ასიათებლებზე
|
მოსწ.სწორად ირჩევს სახატავ
მასალას
|
იშვიათად იყენებს სწორ
ად სახატევ მასალას.
|
მოსწავლე ხშირად იყენებს ებს
სწორად სახატავ
მასალას
|
მოსწავლე ყოველთვის
სწორად იყენებს სახა
ტავ მასალას
|
დაკვირვების სქემა ჯგუფური მუშაობისთვის
თარიღი:
გაკვეთილი:
მასწავლებელი:
შეფასება:1. თითქმის არა
2.ნაკლებად
3.საკმაოდ
4.ძლიერ
|
სახელი
გვა
რი
|
იცავს
დროის ლიმი
ტს
|
მისი
მოსაზრე
ბები
და
იდეები
კონსტრუქც
იულია
|
მისი
მოსაზრებები და იდეები
არგუმენტირებულია
|
ყურადღე
ბით
უსმენს
სხვებს
|
პატივს
სცემს სხვებ ის
მოსაზ
რებებს
|
და
ა.შ
|
ქულათა
ჯამი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий